TISDAG !

Halllojsan :)

Dagen börjar med att man går upp 6.30 trött som fan, gjorde vid mig, åt en snabb frukost o sen skynda sig till bussen! Kom till skolan bytte om till baletten o när jag kommer in i danssalen är där bara två st men sen kom några till men inte många! Det gick bra idag o det var skönt som fan :)

Sen hade man håltimme i typ 3h o då mötte jag pem för hon var inte med på baletten:P Så skulle vi fiiiira ! Shiiit va kul vi hade, haha först åt vi glass o massa sånt gott på trendie o sen köpte vi jättemånga powerking o lite annat o gick till tivoliparken o satt där o hade myys. Emelie matade ankorna med vindruvor haha såg as roligt ut när dem åt ! O vi provade mössor på hm med tog kort ska lägga in det sen:P Sen hade vi naturkunskap men hade lite svårt att koncentrera oss på vårt arbete som ska redovisas på tisdag, ja lycka till! Så jag måste sitta med det nu..

Psykologin var inställd så vi fick sluta :) så babe kom o hämtade mig o fixade internet här hemma för det hade fuckat sig. Sen hade vi myyyys<3 Sen börja han jobba för snart en timme sen, saknar dig redan men det avr gött att du var här en stund !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0