söndag.

söndag. söndag. söndag. söndag. söndag. söndag. söndag. söndag. söndag. söndag

Jag hatar söndag, då ångesten kommer man vet att en hel skolvecka väntar o det är slut på  friheten:(
Saknar min Emil obeskrivligt mkt ändå sågs vi igår på dagen, är så fäst vid dig gubben ! Kan inte tänka mig ett liv utan dig <3
Natten till idag var hemsk:( ångest, saknad, ensamhet m.m tog över ! Men jag klarade det :) 


Idag vakande jag ca.13.20  , har varit ute o gått med min vovve sara så härligt väder o hon var på sitt bästa humör:) Sen gick mamsen o jag till affären köpte multivitamin dryck o en drickyoghurt ! Jag har även räknat en del matte ! skulle damsugit rummet med men så blev det inte, får göra det imorron istället!

Imorron går man mellan 8-13 inga vanliga lektioner det är projektarbetes redovisningar typ.
Sen resten av dagen återstår o se vad man gör men jag tror att jag ska träna, utan tess:( men får se om jag känner för det annars går jag en lång runda istället. Vid 22.30 kommer min älskling iallfall det ser jag framemot mkt<3<3<3

Sitter o chattar med älsklingen nu o lyssnar på radion ! ska upp vid 6-15 imorron borde egentligen sova men känns rätt omöjligt börjar få tillbaka mina sömnproblem:/ hoppas bara det är tillfälligt orkar verkligen inte med det också! 

image4 

sov gott allihopa o hoppas ni kan sova iallafall :)

saknar min tess oxå men imorron kmr du hem<3 Och på tisdag blir det dans :)

ÄLSKAR DIG EMIL, DU ÄR DET DYRBARASTE JAG HAR ÄR SÅ TACKSAM ATT JAG HAR DIG, SPECIELLT DETTA DYGN HAR JAG TÄNKT PÅ DET, TANKEN PÅ ATT FÖRLORA DEJ SKRÄMMER MIG. MEN DET SKA ALLTID VARA VI <3 FÖR DET VILL JAG O JAG HOPPAS DU KÄNNER SAMMA SAK ! FISEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0