ooooh wehooo

hejsan :)

imorron är det redan onsdag, tiden går snabbt! jobbigaste dagen framför mig. hatar verkligen onsdagar.
igår efter skolan träffa ja tess när jag va på mc donalds så ville hon att jag skulle följa med henne till pmr där hon skulle möta sin pappa o syster med så hon skjutsade mig på cyklen sen åkte vi bil hem:P

sen kom babe till mig så hade mamma lagat så åt vi o sen åkte vi till skopunkten, köpte tre par:) emil ett par! hoho sen kördfe vi till lild o köpte jättestora drickyoghurt, mee liiiike! sedan till vidoemix där köpte emil alla sagan om ringen filmerna, jag hade inte sett en enda så han tyckte det va på tiden:P o så köpte vi chips med..

pluggade liten stund igår o då passade han på att sova lite haha sen kollade vi på en film 3h lite drygt hade så mkt annat o tänka på men det va myys:) sen hade vi damp o han fototade mig när jag fulade mig:P hahaha ..

somnade sent....

imorse var vi sjuukt trötta.. tog på mig balettkläderna o sen åt frukost med babe sen körde han mig till skolan.. sen hade vi då balett o det gick rikigt dåligt denna gången, hade sån huvudvärk.. sen gick jag hem till min syster så gick vi ut med hundarna o sen kom mamma med pasta från pastavagnen:P sen jag o mamms hem.. 

så somnade jag såklart sen kom babe för att hämta filmerna sen hade han bråttom hem men han somnade i min famn i ca 2h haha.. sen plugga jag lite lite o sen tog på mig för att gå på föreställning. (med alla dansarna på c4)

så jag o tess åkte först till domus med solbrillor o allt på ingen soool haha mobbade gick där inne o såg roliga ut köpte lite gotte o dricka så vi skulle klara oss för den skulle avr a i 2½ h

fyfan va bra o roooolig den va sånt öööös hahah sjukt rolig, skrattade som fan!

sen åkte man hem o har räknat matte o sen tittat på sex and the city! kl är 1.00 o jag ska upp 6.15 men kommer inte komma i säng förrens sent i med jag redan sovit lite på dagen:P ska räkna lite till sen ska jag kolla på tv, går så bra serier på natten:) whoo me liike, ska läsa lite i min engelska bok med så somnar jag nog..

skooolaaan är jag sååååå trött på. snart loooov LÄNGTA!

helgen kommer bli fet säger jag baaura:P höppas jag iafl..

nej nu måste jag ta tag i mitt liv! sov gott allesammans.. puss/ jessica                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0