oh baby think twice

sitter o äter godis nu:) jag var på netto med baby o köpte det o drickyoghurt jättegott !!
han kom hit efter jobbet vid halv 7 då hade jag somnat haha så han väckte mig:) men nu är han påväg hem till sig massa jobb med hemsidor skulle han göra, så duktig så:)

har räknat lite matte men har massa kvar sjuukt mkt så måste verkligen plugga mer ikväll men det är så tråkigt! har massa andra läxor med men jag hinner inte med dem just nu !

fredag imorron, läängtar!  vet inte riktigt än vad vi ska göra men antagligen blir det att dricka lite, älskling ska inte jobba heller så braa!

snackade nyss med tessan i tel.. kanske ska kolla på film när hon kommer hem från sin farmor men vi får se:P

nnu måste jag frotsätta med den jäävla matten! byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0