kul

Favoritfärg: rosa
Framtidsplan: bo i lyxvilla i los angeles och dansa varje dag.
Tre prylar till en öde ö: mp3,säng,emil
Hur många har du kysst? :S?
Hur många piercings har du? två i öronen, navlen

Hur många tatueringar har du? nej men fint är det:)
Två saker du skulle vilja ha: massor med pengar och en egen dansal
Något alla vet om dig: hmm ?
Vad blir du glad av? att dansa o EMIL
Vad gör du när du blir ledsen? låser in mig på mitt rum med musik o högsta volym
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? kläääder
Vad var det senaste olagliga du gjorde? jag gör inget olagligt, är snäll flicka
Vad längtar du till? sommar

Favoritsnabbmatställe: trendie:P
Vad har du i glaset? just nu inget
Favoritte: green tea
Favoritglass/ar: chokald,daim
Vilken film får dig att gråta? ååh, många!
Om du fick 1 miljon: skulle jag varit lycklig:)
När grät du senast? lördes

När skrattade du senast? idag
Vad är du rädd för? mörker
Vem är du rädd för? kepsmannen hoho
Favoritmat: thailändsk, nudlar med friterad kyckling o jordnötsås:)
dröm Frisyr: långt och tjockt hår
Vacker människa: EMIL<3
Meningen med ditt liv: vet inte, har inte kommit fram till nått än
Vad åt du till frukost? omelett
Gillar du svarta kläder? Ja, älskar det
Vem hade du senast en seriös pratstund med? vet inte haha
Brukar du svära mycket? sådär:P
Största misstaget som du begått? vill jag inte nämna
Har du pojkvän? ja
Är du kär? ja absolut<3
Vill du gifta dig? ja, med emil
Hur tidigt stiger du upp? ca 1-1½ innan ja börjar!
Gillar du att slåss eller? nääähdå
Hur många timmar sover du per natt? olika!
Kan du stå på händer? nej men på huvud:P
Favoritserie: oc
Gröna eller röda äpplen?gröna
Bra film du sett nyligen: kommer inte ihåg
Har du raggat på internet?haha , ja fast bara på låtsas
Bästa barnprogrammet: måånga :) nalle puh
Kärleken: är det finaste man kan få


Kommentarer
Postat av: Therese

och var kommer jag in i bilden? :P haha?

2007-03-21 @ 21:33:34
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0