I skolan

försov mig imorse, shit va trött jag var.. sover typ bara 3h varje natt !
missade engelskan, fuck jag som inte skulle missa det mer. aja !  sen när jag kom till skolan mötte jag alexandra, elna o emelie P hoho.. då hade vi ingen svenska.. läraren är sjuuk! hade kunnat sooova längre om jag bara hade vetat det faaaan med.. så nu sitter vi  här i skolan på varsin data ! jag har huvudvärk, baaaajs:(

har gympa sen o improvisation bajs hatar dem lektionerna mkt, ahh!  ska antagligen sola sen oxå det var sjukt längesen nu.. behöver få lite fääärg!

ska gå till idrotten iafl sne får jag se.. bajs improvisation.. jättejobbigt när man inte är rikgt i form men gympa måste jag till för jag ahr dålig frånvaro där..

bajsbájsbajsbajsbajsbajsbajs daaaaaag!

ska iafl träna sen på friskis ska bli nice:)

EMIL I LOVE U SOOO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0