I skolan

hejhej!

nu sitter jag i skolan med elna:D vi har haft engelska o sen svenska nu precis. fick reda på mitt engelska prov idag som vi hade för ett tag sen o jag var godkännd :) jag var helt säker att ja inte skulle bli det för jag kunde ingeting! men gissade så hade väl tur ! jaja snart har vi gympa o sen improvisation :( hata!

Sen idag ska jag antagligen träna på frikis o sen ska jag till emiiiil fats han slutar inte förrens 23 men jag har ju studiedag imorron så det är luuugnt:P

Sovit i ca 3 h i natt kunde verkligen inte somna men var as trött men gick itne så jag fick sinne! Så nu är jag as trött.. har precis ätit en klubba mmm:) ska ner o köpa choklad tror jag :P onyttig eller vadå?

Igår efter kristianstad flickorna som slutade vid 21 fick jag o tess för oss att vi skulle o latte på Mc donalds emn vi skulle itne hinna sitta där för vi hade massa läxor men det blev att vi köpte varsin mc flury och latte o så satt vi där o dampa som fans en cykla vi hem :) va askalas ! haha..

HATAR ONSDAGAR!!!!!

nu ska ja inte skriva mer .. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0