heeelg :)

hejhej !


lördag idag gytttt! igår så var man först i skolan, soft som fan.. kulturhistoria o sen 2 ½ h hål o då gick jag o elna o fika drack två latte o elna krängde annat!  sen hade vi svenska men vikarie så vi behövde bara vara där i 30 minuter. sen gick jag o mötte mamma o fixade min mob för jag hade tappat den på mårronen när jag väntade på bussen med tess ( kluuump).. sen köpte  mamam en reserv mob med roooosa<3 sen mötte vi min syrra o så gick vi tre o åt sallad på trendie:) sen gick vi lite på stan köpte ett solpuder o svart nagelack:P

sen kom ja hem tess lärde mig lite på dansen o sen kom baby.. duscha åt middag med mian föräldrar o så börja dricka lite gjorde vid oss o sen stack vi till linn så va tjajooorna där.. va där en stund sen skulle alla ut o så.. men jag tess o emil gick till sub way o åt istl:P haha gottis sen kom pappa o hämtade oss. när vi kom hem kolla ja o baby film, säg att du älska mig ! sen somna vi <3 

idag har vi bara softat o haft mys sen åkte vi till tivoliparken o gick en runda sen körde vi till mc donalds o åt maaat . kom hem här o softa lite sen skulle baby jobba.. så nu är han på jobbet men slutar 00 då ska vi hitta på nått:P vet inte än vad men vi ska dricka lite iafl..

nu sitter jag o dricker nyponsoppa o äter kakooor:P längtar efter fiiisen<3


från igår, emmy o jaaaug<3
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0