fin,finare,finast

åååh har haft det så mysigt med baby i helgen<3  efter emil slutat jobbet igår 00.00 så kom han hit o packade ihop sina saker o så åkte vi hem till honom.. startade jacuzzin direkt tar typ en kvar att fylla.. hoppas vi i o drack vin o öl, baccardi breeze :) mysspyss badade typ 1 ½ h sen tog vi på oss o sånt.. satte oss i soffan o drack lite till o åt chips o kolla på tv.. sen gick vi ner i köket o rökte vattenpipa ! sen efter ett tag kom lotta o timo hiim..  satt där inte så länge för vi va så himla trötta.. gick o la oss kanske vid 7 på morronen sen vakande först jag av att mamma ringde vid 13 så ja tänkte ta tåget hem vid 14 först men pallade inte o somna om o gick upp 15.45 sen tog jag tåget 16.20...så gick jag med min mp3 i det fina vädret hem till min syyra o så gick vi o zlatan hem o åt omelett.. sen har jag kollat oc, räknat LITE matte o nyss duschat!

nu är jag sjukt tröttt o vill ha drickyoghurt men har inga:( baaah! måste räkna lite till men seriöst kommer inte palla göra mer ikväll fuck.. måste läsa lite i min dåliga engelska bok med som ja inte kommit nånstans med ! jag har självklart två st som jag måste läsa en måste vara klar före den andra typ en vecka då? aah..

imorron har jag en lång dag framför mig.. börjar 10.10-17.30 sen kommer babyy till mig:) längtar redan! sjuuukt att man kan älska någon människa såå mkt?<333 me liiike..

nu ska jag dra sov gott .. pusshaj

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0