BLOGG :)

Hejhej !

Skaffade blogg för 2 dagar sen skulle jag tro men inte skrivit än så nu va det på tiden:)
Då va det redan helg igen, tiden går så himlans snabbt! Jag och tess ska kolla på en dans föreställning av två dansare i 3 an deras projektarbete, det ska bli kul:) nästa år är det ju min tur ! Senare blir det antagligen va med Emil får se va vi hittar på <3
Resten av helgen har jag ingeting alls planerat, alla är typ sjuka elr bortresta . Emil ska ju ut o roa sig den grisen !

Sitter och dricker multivitamin jucie as gott:)  tror jag ska gå till affären o köpa tuggummi sen ska jag duscha o göra vid mig!

Sista gången idag jag va där o pratade med henne känndes skönt men ändå lite sorligt eller inte sorligt men svårt att förklara!

Ska försöka skriva en liten rad varje dagha det bra pussshaaaaaj/ JESSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0