:)

igår var jag o täääässsy o kollade på projektarebetet "globe" det var kul:)
sen hämtade pappa oss, när jag av hemma sminkade jag mig lite o sånt sen tog jag tåget till hässleholm o så kom niklas, där hämtade niklas mig o köra mej hem till älsklingen:) Meningen var att vi skulle festa men dtillslut blev det inte så men lite dricka blev det iafl sen somna vi <3

Idag vaknade emil INNAN mej shiit jag sov typ 2 h längre otroligt haha.. han är värsta sömnntutan annars! så vi hade lite mys, kolla tv o sånt! sen körde han mej hem o sen skulle han ett ärende o då lagade jag köttbullar o makaroner till han, jäääättehungrig .. och omelett till mich;)

sen sminkade jag mej lite seg som fan.. sen kom cillen dillen o vi kölla på melodifestivalen iiih skojsit the ark vann:) Dem va fan böst ! skitbra ... sen åkte cillen hem o mina föräldrar kom hem..

och nu sitter jag här ensam :( älsklingen är ute o roar sig.. jag vill määää! men nästa helg ska jag ut med tjejerna, det ska bli fuuun!!:D  


Tääässs bääästis är i Tyskland känns tomt, ingen fiiis i huset brevid:( men tur att du kommer hem på måååndag !

Imorron har jag inget alls planerat :S men jag ska iafl ut o gå, damnsuga mitt rum (tror jag) hoho!

Jag är trött men in sov trött :/ jobbigt vill bara sova men men finns inget o göra åt den saaauken ! ska kanske kolla på en film eller nått får se, nu ska jag inte skriva mer iallafall.. HAJHAJ<3





image3

JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MKT EMIL, 14 MÅNADER <3 DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0