Torsdag.

haj svaj..

igår ´förfesade jag cill o chacha :) mkt trevligt. sen stack vi till banken hade skitskoj! sen åkte man hem till emil, ponta o matte med.. sen nanna vi.
idag när jag vakna så skulle vi dansa aah va ju redan i hässle så jag bytte om o sen gick jag till läredaskolan emil fick ge mig en vägbeskrivning jag hittar ju inte överallt där haha...
men jag har sjukt ont i halsen o antagligen ögoninflammtion o sen en stukad fot tror jag ? så det gick kanske inte jättebra att dansa va helt död. sen gick ja o pem till stationen o köpte snickers glass, muums! sen tog ja tåget hem o sen bussen. sen hemma så gick ja o syrran till netto oo köpte mat till mig pasta alferdo elr va det hette as gott!
nu sitter ja här o ja är trött o sleeeden... ska nog ut o gå en sväng tror jag o sen ska jag nog övningsköra me för pappa är hemma nu. sen har ja besmt mig för att börja läsa i mina körskoleböcker ! kanske idag ?
imorron ska jag nog dansa med pem o sen ska vi till k-dagarna med foolk. undra var vi ska förfesta?

aaaah måste leta fram laddaren till kameran as störigt nu när man renoverar hittar nada!

nej nu får ja ut o röra på "fläsket" haha.. pussen


image99

jag i brygga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0