sommar

var har sommaren tagit vägen? sol, bad o allt?
fy av trist typ regnar o är molnigt hela tiden, har varit på strandne o badat o solat en gång detta år, sjukt!

nu sitter jag är skittrött, aah! sover så konstigt nuförtiden o sne har jag ju inget rum heller för tillfället för dom har bytt golv o håller på att måla o tapetsera o sånna grejer här.

har inte skrivit på ett tag pga omständigeheter som jag inte tänker ta upp. men nu ska jag verkligen frösöka igen för det känns bättre nu. har ju heller ingen egen data längre så sitter på mammas hela tiden lite jobbigt aah. o sen har jag dom flesta bilderna på skivor så får föra över nårra sen. ska leta efter laddaren till kameran sen med så ja kan ta lite nya kort!

idag är det kristianstaddagar invigning:) sååå klul, 9 dagar framför oss.  sen beach hanboll o sen åker förhoppningsvis jag o min syster ifrån sverige !!!(:
ikväll blir det att förferra hos emmy, massa kommer o hon bor ju mitt inne i smeten med så blir bra! sne hoppas vi på uppehåll annars blir det lite trist.  shiiit här på österäng är det värsta översvämningarna vid affären o så ser ut som sjöar ska sätta in ett kort på det sen, tess o jag va ute o gick i det igår haha..

såhär ser min dag ut:

duscha
frukost ( om ja känner för det)
in till stan med tess
hem o göra vid oss
in till stan o äta
till emmy
partyparty
medvetslös ( just kidding)

måste duuuscha nu. ha det så bra allihopa PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0