regn

usch va det regnar ute.. :(

ikväll ska vi ju ut o festa oxå så typiskt så har det vatt fint i två dagar sen när man ska va fin o festa så bara förstör regnet . aja det får inte hindra oss .. partynissarna haha.

ska hem till cha cha elr cilla o föörfesta blir nog bara vi tre elr får se haha hade vatt kul:P sen ska vi nog till banken, fast jag vill kolla lite på stora torg oxå:P
 
"ärendet" gick bra med emil i staaun efter det köpte jag en ny ögonfransbörjare sen tog jag bussen hem, så när jag kom hem duscha ja o klämde en pizza ( sån man värmer i ugnen).
nu ska jag ut o gå tror jag sjuuukt längesen ja träna känns det som så ja behöver verkligen röra mig när jag ätit massa onyttigt på senaste.

sen är problemet vad jag ska ha på mej ikväll skulle ha klänning hade ja planerat men tror itne vädret tilllåter det? får väl se. 

nej nu ska jag gååå . puss


image98
 ge mig värme? på bilden ser nu mig o olivia ( min brors barn) hemma hos min bror .
Förresten olivia fyller 9 år idag GRATTIS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0