2 dagar kvar.

Godmorgon !

gick upp vid nio idag, det va jobbigt! haha.. vant sig att sova länge nu ju.
ska iafl till frissan o färga håret ska cykla om 5 minuter . ska bli skönt att bli av med utväxten man känner sig mkt fräschare då på nått viss. bara att det är lite jobbigt att sitta där så länge haha men men :P

sen ska jag ladda över nya låtar till min mp3 som jag kan ha o lyssna på där nere i spanien. så ni får gärna skicka låtar till mig på msn . skriv en kommentar så får ni min msn !

sen vill jag hinna sova en stund oxå o så måste jag packa lite.. ska ju till helsingborgsfestivalen ikväll med tjajor :) ska bli kuuul...

nej nu måste jag sluta .. ciao


image139 
här sitter jag hemma hos tess vi ahde gjort kycklingsallad o drack drinkar o öööl.. haha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad brun och fin hy, och fint hår :D

2007-07-29 @ 22:57:13
URL: http://aljung.blogg.se
Postat av: jessy

tack så mkt :)

2007-08-06 @ 18:34:57
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0