trött?

Godkväll!

efter förra inlägget gick jag o la mig i soffan med täcket o sov, i några timmar! är sjukt trött nu igen, hoppas jag kan sova i natt hade nog kunnat somna nu !
sen kom mamma hem då hade hon köpt kexchoklad o sån stor pucko :) så krängde det o så, snacka om mätt nu !
chattar o sånt nu ska packa lite till imorron (skolan då) sen kanske lägga mig? haha

här kmr en bättre bild på mina pums ja köpte idag :

image214
va tycks? snygga på iafl, rätt höga elr jag tycker det men vänjer mig väl !

aah mina körtlar har svullnat upp? orka med detta..

lång dag framför mig imorron, 8.00-15-30 sen teori o sen kanske simma?

nu orkar jag inte skriva med .. godnatt<3

image215

costa brava<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0