TISDAG!

haj kaj !

jessica har jätteont i magen nu, japp japp !
har nyss ätit lite kycklingfile :)
innan dess kom jag hem från skolan o trafikskolan :P

börja med att jag gick upp en timme senare än va jag skulle, ops ! sen va det dans på schemat sedan religon o svenska, sen rast då åt vi på pastakungen :) sen hade vi modern dans.. efter det gick jag till trafikskolan, på teori lektion.. gick väl bra bara att jag frös röven av mig aaah! blev helt lila om armana vafan..
sen kom täss åpkte tess in till stan bara för att möta mig, sötis! skulel egntligen badat men hade knappt hunnit va där en timme, lönt? nope..

ska umgås lite med tess sen, ska dansa lite :) sen ska jag hem o duscha o sånt o försöak lägga mig i tid, vilket jag har väldigt svårt för...

Bilder från idag, cillens överraskningsfest o nån från malmö festival :

          .

min middag
jag o pem i dansal innan lektion
cillas överraskningsfest
överraskningfest, cillen öppnar presenter
i tåget till malmö, söta cillen o jag i bakgrunden
jag i malmö, kollar på the ark fråga mig inte vad jag gör haha.
the ark..


skriver mer sen ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0