Tisdag!

HEJ!

nyss hemkommen från min syster, jag o mamma var där o kollade film se upp för dårarna jag ahde redan sett den men va ju ett tag sen, den är rolig! så krängde vi godis me ...

idag började dagen med att jag gick upp vid 6.15 elr blev nog lite senare snozar alltid länge ! sen gjrode jag vid mig o tog på danskläderna gick till bussen ser att den kör förbi faan tänkte jag men gick ändå dit visade sig att det gick en till fem minuter senare går sjukt ofta vid 8 tiden här fett najs :) där hoppa rondik på sen snackade lite o så!
sen gick ja till skolan med mp3 n på högsta volym :P hade dans med mats, det av rikigt kul o svettigt, det bara rann.. mitt hår blev jättefult efteråt o fick gå men en äckligt ful hästsvans hela dagen aja... sen hade vi religon för första gången på gymnasiet! frygt, typ berättade om oss själva o sånt? alla bara hej jag heter blabla bor blala gillar dans har hund hahaha..... sen va det svenska det va oxå drygt bara babblade, sen hade vi lunch käka lite o gick på stan en runda med elna sen även linn lite.. sen had eja modern dans , har ju det som tilllval det va oxå kul, lite improvisation o sånt .. sen sluta man halv fyra o då går jag direkt till friskvårdshuset o tränar :) känner mig stolt.. haha...sen cyyyyyklar jag hem ( ahde cyklen istan sen ett par dagar tillbaka) ...

imorron är det ons.. efter skolan blir det en timmes träning med k flickorna för vi ska tydligen visa upp 3danser på söndag på invigningen av nya dansstudion?  jaja jag kommer inte ihåg nån av danserna, men får väl ställa upp!

skola blir det först, nutida konst, dans o projketarbete (information)....

emelie kommer till skolan imorron me, niiiice :)


här är lite bilder som jag tog i morse innan jag skulle till skolan :


image192 
image194
          


image193

sov gott allesammans :)

Kommentarer
Postat av: nina

Tack så jätte mycket :)

2007-08-21 @ 22:30:01
URL: http://ninamariwany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0