stranden

halloj!

idag vaknar man av att etss ringer o väcker mig o jag tar mig upp gr in till henne så bakar vi kladdkaka (förklarar sen varför) sen går jag hem o ska ta på mig bikinin o sånt o då kissar min hund sara inomhus aaah så jag släpper ut henne o sånt o sen blev det stressigt!  så cykla vi o mötte paulina sen cyklade vi till bussen o sen hoppa på bussen till åhus för vi skulle till strandne :)

paulina fyller 17 år idag så därför hade vi bakat till henne o hon hade även bakat en sen på stranden träffade vi linn o malin o killarna me . hade mkt trevligt slutade emd gräddkrig o allt hahaha .

nu har jag vatt hemma en stund men inte duschat än är jättelat!

emelie håller på att skicka bilder till mig från resan men tar tiiiid, aah!

men här är en bild det är i bussen påväg till costa brava!
image143

måste sätta ihop en liten bit på en dans kom inte långt igår, imorron blir det träningen med dm vi ska lära ut tilll!

kommer fler bilder sen jag lovar! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0