Skola!

Godkväll!

då var först dagen i skolan avklarad. fast vi va där ca 30-60 minuter så det var inte så farligt.
tog bussen in till stan mötte pem så fika vi på trendie, tog varsin latte :) sen gick vi till skolan träffa lite kompisar o så gick vi till aulan så babblade rektorerna lite sen fick vi följa med vår klassinformatör till danssalen där även vår ena danslärare mats var. så informerade dom oss lite sen fick vi gå. jag o pem gick på stan. jag köpte en väska, plånbok, tre danslinnen, mapp, dansblock, leggings o strumpor!  sen cykla jag hem .

har försökt bränna låtar till cd skiva men det funkar inte på denna dumma data, får damp! o alla låtar tess skicka som jag skulle göra nån jazz dans till bara välja en nej alla är förvunna så evt ej hur jag ska göra för jag skulle ha med skivan imorron? aaaaah.

imorron börjar vi 8.30 både dans 2 or o 3 or känns sjukt att vi är 3 or aaah, iafl så ska vi ha dans hela dagen vet inte rikigt hur det ska gå till eller så men dom hade tänkt att vi skulle ha en liten föreställning sen på 60 minuter emd både dans o musik elever o visa för 1 orna sen några timmar senare? aaah känns inte bra, hoppas det blir kul! sen skulle vi nog stanna kvar o snmacka vi 3 or o planera lite inom dansen om vi orkade som vi nog inte kommer göra, så jag o pem ska stanna kvar o dansa lite till vårt projektarbete som känns skit nu för jag har ingen musik med mig till imorron så känns som jag inte kommer komma nånstans.

ahhhh vad jag har babblat på nu men var tvungen att få ut allt för är så arg på denna dumma datan vill bara ha en ny. det kommer men näääär? jag vill vill vill !!!!!!!!!!

jag är trött som en åsna med kanske för jag käkar pencillin? vetifan.

vad gör jag för fel egenligen? ska låta dig va nu så får vi se om det händer nått?

tänker tillbaka tills första gångerna vi träffades.. du är den ända som kan göra mig hel igen !


GODNATT en lång dag väntar lilla jessica imorron !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0