ONSDAG

GODKVÄLL:)

idag har det inte varit någon vidare dag, nope! vaknade o mådde jätteilla trodde först jag skulle va tvungen att vara hemma men sen när jag åt ett äpple blev det bättre:) tuuur!  sen tog ja bussen o träffa pem, kom lite försent till lektion men men ... hade nutida konst, kolla på nån tråkig gammal film aah.. sen dans o sen projektarbete.. så tråkigt bara babbla massa o jag höll på att somna som mats (dansläraren / min projektledare) påpekade ett antal gånger .. mådde inte alls bra heller.. sen gick jag till systers lägenhet där mamma o vovvarna .. sen kom vi hem vid 22.. kolla mr bean men såg inte jätemkt för våvvarna busade jääärnet.. mend en va inte så bra? inte mått alls bra idag, o nu är jag jäääättetrött.. måste prova lite kläder o packa sen ska jag sova... läängtar till min sköna säng <3

imorron har jag bara två lektioner, sköönt :) först arbetsliv (första gången) sen dans, ett långt pass ! sen ska jag följa me emelie till hässle :) sen ska jag till kstad igen o dansa.. blir en lååång dag imorron igen.. aah!

min nya väska den svarta gick i sönder i remen i fredags så gick mamam in med den o fråga om dom kunde laga den men nej det gick inte o dom hade inga fler sånna så dom tog den o så fick jag ett tillgodo kvitto? men jag vill ha min väska idioter ska gå dit o kolla om det finns nån annan annars så SKA jag ha tillbaka min väska o laga den själv, dom hade tänkt o slänge den ? men mamma stoppade dom ..

jaja nu ska jag inte babbla på mer... godnatt med er... skriver mer imorron.. puss o kram skumbanan !

image225

hahaha !

Kommentarer
Postat av: sandra

söt bild! :D

2007-09-09 @ 23:21:52
URL: http://englalik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0