men glooooo då:P

hallojsan :)

va ute precis o träffade tess lite fick min kamera från igår o sånt o snackade lite. den tönten har ändrat sig o ska inte med ikväll, palla tess .. haha skoja! jag älskar dig ändå !

drack kaffe för en stund sen o snacka me mamma . ska åka upp till ikea om ett litet tag o köpa lite grejor o göra mitt rum helt klart :) vill ha en rosa digitalkamera med min suger enligt mig.
är jättemkt som jag vill ha nu.. hade kunnat tänka mig att resa igen me hahhaa.. inte ens vatt hemma en vecka.

ikväll blir det festival ikväll igen med pemis:P
ska åka en karusell först med jippiiii !! (jag har damp idag)

igår va man hos cillen först där va lite släkt o vänner hihi va trevlans :) sen tog jag o tess tåget till hlm o gick hem till emelie drack vår dricka sen festvialen efter ett tag skulle tess hem sen träffa vi pems pappa o drack cider o svängde rundor mkt mkt mkt trevligt :D:D:D sen sov jag o emelie hos jooohan.

sen när jag vakna i morse gick jag snabbt till tåget så mötte tess mig hos cillen så cykla vi hem för vi hade våra cyklar där!

här är lite bilder från igår :

image161

bästis o jag hos mig när vi var klara!


  image163  cillen fyllde 18 år grattis gumman :)

         


 denna sötnos såg jag o tess idag , haha !



Kommentarer
Postat av: Therese

sjukt sexiga bilder tycker jag. haha o jag älskar dig med :) <3

2007-08-11 @ 14:23:55
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0