MÅNDAG!

Hejsan allesammans !

idag gick jag upp ca kvart i nio gjorde vid mig o åt frukost tog bussen till skolan den va sen som vanligt! men läraren var ändå sen så gjorde ingeting. då var det jag o några till från klassen som skulle träffa mats vår dans lärare som vi även ska ha som projektledare så berättade han lite om det o så. ska ha projekt arbete halva ons sen hela torsdag o fredag o då är inte han där så då får vi klara oss själva :) så berätta vi lite va vi tänkt o så. sen skulle vi träffa våra mentorer o det gick snabbt :) sen gick jag till körskolan bestäldle första körlektionen där det blev på måndag morron kl 7.20 innan danslektionen, snacka om att vara död då. sen ska jag på introduktion vid halv fem idag tess följer emd :) slipper man gå själv. efter det ska vi simma, skönt !

har hängt undan en svart skinnjacka som jag ska hämta nästa vecka :) köpt en fint block oxå 7 ämnesblock som jag precis pyntat med klistermärken haha jättefint blev det :)

dagens outfit :

image184  image185 

mitt fina block :)


image187


va tycks;)?

precis druckit upp mitt kaffe är ju jättetrött så då är det gott med nått uppiggande :)
åt på trendie innan med mamma o syrran med, blev en köttfärspaj !

nu ska jag ringa pem om mamma blir klar med telen nångång, aah !

glöm inte kommentera :P puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0