KVÄLL...

godkväll:)


sitter här i handuk i smörjd o allt, har nyss duschat :)
har vatt med tessyy, vi bestämde oss för att gå ut en sväng hahahhaa säger jag bara snacka om att flippa, typ mp3 på högsta volym sjöng högt som fan dansa, sprang rundor o hade oss, sen börja min mp3 fucka sig så hela tiden så fick liiide damp då... sen gick vi in till tess o jag blev sugen på godis, blir fan alltid det hos tess tror det sitter kvar sen man va liten för dom hade alltid godis skåp o sånt då:D så tess tog fram marknadsgodis som såg jätteäckligt ut men va sjukt gott haha sen hennes syrra hade en fet påse från vidoemix jag krängde ? JAAAAAAAA,,,
sen gick ja hem o duscha ju:P nu är jag här... jag är nanig redan mm skönt.. ska bara ringa emelie o föna mitt hår sen ska jag lägga mig o få min skönhetssömn haha... o packa till imorron o lite sånt fan får inte bli sent igen.. har det så himla stressigt hela tiden aaah...

imorron är det onsdag, då blir det först svenska,dans,projektarbete sen blir det hem till syster där mamma o vovvarna är, dock inte syrran.. ska passa dom o så hyra film o sånt mys !

men nu måste jag jalla mig emelie o jag ska ju snacka om projektarbete aaah panik...

skriver mer imorron o förresten haha vi rimmade idag på svenskan jag o pem va ett team haha kul va det.. ta dig nu i kragen så du kan gå ut i hagen :) jag är så duktig..

GODNATT:)

efter detta inlägget måste alla skriva hej :)

image224

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej bästis :) <3

2007-08-29 @ 20:08:58
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0