Jessica glad :)

hajsan !

hemma nu igen från kristianstadflickornas "invigning" haha.. dansade tre danser dom två första som vi dansade med andra gruppen gick itne så bra alal gjorde olika sen när vi körde vår gick det bättre men va pinsamt haha.. i slutet när jag skulle gå ner i splitt så gick jag ner tidigt så satt ja där jättelänge o börja skratta förstås :P men hade ju peruker o solglasögon som tur va :) blev på bra humör efter detta haha innan idag va jag inte det så skönt.. efteråt gick jag o tess o köpte latte o hon nått annat sen tog vi bussen hem.. ska snart in där o käka mat över från igår sen ska vi plugga jag ska läsa teori till körkortet.. sen blir det lite dans måste komma på mer till min.. sen blir dte nog inte att övningsköra förrens sent ingen är hemma :/

men här kommer lite bilder från igår o idag :

        

   image207

här ser ni lite av vår nya danssal :P

måste dra pusshaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0