Introduktion

godkväll :)

mötte tess vid fyra innan, tog bussen till stan o gick till körskolan för att gå på introduktion :P det gick faktiskt bra, fatatr lite emr o så nu men fortfarnde lite krångligt med hur allt ska gå till o så. funderar på att ta min första teori lektion imorron men får se kanske ska träna istl?

sen hade vi ebstämt oss för vi skulle simma men nej det var stängt just den här veckan för storstädning fatta va vi blev sura! så vi gick lite i t-parken sen gick vi o sola. kändnes som solariumet inte tog nått blev inte ens varm gammalt ruttet !

sen åkte vi hem o nu har vi vatt ute o gått en rudna, snabbt gick det :) måste få upp kondtionen har verkligen ingen nu efter sommaren helt sjukt blir anfådd av ingeting !

hoppas min syrra loggar in så ja kan skicka låtar o hon bränan till mig måste ha det till dansen ja ska göra :P har verkligen panik o ångest för allt nu men ändå mår jag väldigt bra för att heta jessica :)


     såhär glada var vi när vi fick reda på att det va stängt!
  vi i parken !


image190

jag i parken !

sov gott puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0