HEMMA!

hola !

då var man hemma igen, kom hem igår kväll! vi har haft det jättteeeebra det ända negativa var bussresan helt sjukt jobbigt, men jag o pem hade hela baksätet längst bak i bussen både hem o dit så det var ju bra :)
vädret va inte det bästa varje dag men fick ändå några soliga dagar, hur gött som helst! saknar det redan.
alla trodde typ att vi var tyskar o pratade tyska med oss o sånt. knappt nårra svenskar va där.
vi hade en jätte flummig resledare haha skitksoj! sen stannade vi i tyskland o frankrike med så jag o pem gick runder där haha fett nice! shoppade en hel del o festade o hade oss !
ska lägga in bilder sen ikväll så ni får se liiiide;)

kom hem för en stund sen från stranden det va nice, ska dit imorron igen o då fyller paulina år så vi ska ha emd oss tårta som jag o tess ska baka ikväll:P

måste packa upp idag me men ska duscha o sånt först.. sen måste jag komma på en dans me tills onsdag, lite panik! men jag skriver mer sen ikväll..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0