Helgen !

Godkväll !

är nyduschad o insmörjd nu :) gjorde ansikets mask sån på tub som tar bort orenheter men den är slut nu får väl se om man kan hitta nån liknande produkt !

Fredes : tog man bussen till skolan med mamma, trött o sleden va man !  mötte pem på rece o köpte en kall latte, vår nya tradition. sen hade man svenska o då satte hon oss i arbete direkt . fick t om läxa tills tisdag .
sen va det håltimme så jag o pem gick en runda på stan kollade mest köpte en sjal med , har inte tagit nått kort på den än . men den är typ guldig från hm endast 60 kr ! sen gick vi till matsalen o åt sen hade vi dans då vi hade lite styrka det va skönt :) sen fotografisk bild först babblade dom mens en fick vi ta kort så jag,pem,simone,frida gick ut på stan o tog massa flum bilder, ska få framkalla dom nästa gång. sen efter vi tagit bilder fick vi kolla i mörk rum o sånt jag vågade inte gå in i det lilla rummet som man inte såg ett piss, får panik ! undrar hur det ska gå sen när man typ ska va där på varje lektion. vi ska låna hem kameran oxå över helgerna o ta kort :) kul !! synd att det 'r sån gammal kamera bara. iafl efter det slutade vi fick sluta en halvtimme innan. sen mötte jag o pem tess o jea så åt vi på trendie mötte även linn o köpte present till cillen. sen blev det stressigt lite strul hit o dit men allt löste sig till slut o det blev en lyckad överrasknings fest för cillen hos henens storasyster :) sen åkte jag till pem o sov där !

Lörda & Sönda: vaknade man hos pem. hon åkte till ullared tidigt så jag låg kvar en stund o gottade mig :) sen gick jag till stationen trodde det skulle gå ett tåg men nej fick vänta i 45 minuter så jag köpte mig en cola o baguett o satt där ute o krängde :) när man va framme i kstad va jag törstig igen så köpte mig en festis o klunkade :)  sen va det bara hem o softa göra vid sig o sen till cillen låna lite kläningar o sen vidare till pem ( emelie) heter hon men jag kallar henne pem bara så ni vet:P så fick vi beslutångest inget ovanligt för oss det va planerat att vi skulle till malmö festvialen men sne kännde ingen av oss för det så till slut åkte vi till perstorp haha av där knappt en timme o åkte hem igen. så gick jag hem till pem o sov o hon gick till sin pöjk . kl 8 på morronen vaknade jag hade ganska många missade samtal o sånt hade den på ljudlös ooops. jag gick hem till emil kl ÅTTTA hahaha sen sov jag där det va myyys :) låg i sängen till kl 16 sen visade han mig lite hemsidor o online spel :P sen kom min syster o hämtade mig så va jag hungrig så körde vi till preem i hässle då men nej där va ingen baguett så köpte varsin pucko sen körde vi till statoil där fanns men ingen god köpte ändå åt inte ens halva blääää. när ja kom hem hade mamma lagat mat tur det :) sen har jag städat på mitt rum faktiskt behövdes ohyes :P o sen har jag duschat.. är trött som en get..

imorron är det skola igen :/ fast har inga rikiga lektioner för vi 3 or ska prata med våra projektarbets ledare i en timme sen ska man träffa sne mentor sen får man sluta :):) skööönt !
sen hade jag tänkt gå till körskolan beställa en körlektion för första gånegn där asså, o sen teori måste sätta igång emd det vill skriva upp innan nyår helst. sen har jag lite ärenden på stan . hade vatt skönt o träna med på friskvårdshuset men hittar inte mitt kort elr gympaskor :/ får se kanske tar det på tisdag.. aja nu har jag skrivit sjukt långt! hoppas ni orkat läsa.. sov gott allesammans :) puss<3

du är den enda för mig

förresten pem är sjuk med aaah :(

här bjuder jag på några bilder :

    

bilderna är från i lördags när jag va hemma själv o hade tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0