heartbreaker !

hej, ännu en dag avklarad i skolan !

har haft nutida konst o projekt grejs, dansen va inställt! det va lika tråkigt som det låter!
jag är inte på humör idag, bara så alla vet! druckit 4 koppar kaffe idag om folk vill veta ?

jag börjar tänak för mycket igen, nej nej vill inte tänka så som jag gör just nu, för det kan ju inte bli så som jag tänker? isfl dööör jag ... kan verkligen itne berätta för nån hur det känns just nu. hemskt ? JA....

lyssnar på rehab med Rihanna :) skitbra !

ska snart cykla till kristianstad flickorna o träna en timme.. det kommer ju gå bra? NEJ...

ni hör sjävla hur positiv jag är idag??

vill inte, försvinn !!!!!

ska försöka få bort mina tankar o koncentera mig på dansen nu så jag kommer ihåg danserna som ska visas upp på söndag men va ju typ 4 månader sen man dansa dom ?? hehe...

ska dra skriver mer ikväll o lägger in lite bilder, då hoppas vi på en positiv jessica :)

haj svajs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0