HALLO!

Go`kväll :)

sitter här nyduschad med en handduk runt huvudet !
har nyss övningskört, i MÖRKRET! hjälp såg typ ingeting o sen körde man på motorvägen i 110 ah o massa stoppljus o sånt har endast kört så en gång innan.. o sen inga skor heller ! men är ändå nöjd :)

innan dess va jag med tess.. vi har ätit kycklingsallad, kollat tv, nördat framför datan, cyklat till stan o lämnat film, köpt latte, fönstershoppat, dansat !

kom på lite till, till min dans :)

imorron blir det att gå upp jättttttetidigt aah! tror att jag dööör.. typ senast halv 6, gäller att dricka kaffe :P sen ta bussen o så till körskolan! kommer vara så sjukt nervös haha... :P sen direkt när jag är klar kommer jag få springa till skolan så har jag två danslektioner o sen matte b ! sen ska jag träffa mamma o gå lite på stan, det ser jag däremot framemot!! blir nog att träffa tässs sen me maybe dansa liiiide...

nej nu får ni ta o lägga er, skola imorron ju ! jag kommer inte vara i säng förrens kanske 2h har en del att göra..

sov gott puss<3

image209

haha jag fular mig lite, ingen mascara endast lite rouge på mig!



natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0