Godmorgon!

sovit sött?

kom i säng vid 1 tiden igår, försent ! gick upp tjugo i sju stressa som fan hade somnar me blött hår me.. fixa håret tog på mig sen när ja redan va lite försenad hittar jag inte mina nycklar? letar o letar, tillslut hittar jag dom... under mina kläder på rummet, hade ramlat ut från min väska! typiskt.. så missa första lektionen.. nästa är 11.30.. men jag ska åka in om en halvtimme, ska möta emelie så ska vi gå till åhlens om jag hittar en ny väska o sen lite andra små ärenden, sen blir det dans o fotografisk bild.. vi måste dock gå lite tidigare ska till hässle o kolla på nollningen.. sen blir det att förfesta då o göra vid sig sen blir e bjöörket, hoppas det blir fett najs :)

dagens outfit är vääldigt slapp :

image232  image233
                                                                                osminkad o allt jadååå...

nu ska jag dricka upp mitt kaffe bara, sen blir det att bära mina jättetunga väskor till bussen aaah...

ha så kul ikväll allihop :) det ska jag ha iafl!

hajsvajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0