Andra skoldan

den gick helt utmärkt ;)

dagen började inte så bra vaknade o va jättetrött mådde illa, spydde t o m lite aaah hjälp, men det är nog pencillinet är lite känslig för sånt ! men sen åkte ja till skolan ändå mötte tess här utanför gick till bussen, den va typ 15 minuter sen aaah. sen mötte vi pem på rece köpte varsin kall latte . sen va det dans på schemat både för dan 2or o 3or o samma fast musik.. vi 3 or körde afrikanska i två delar, indiska o promme . repetionerna gick itne så bra men själv "föreställningen " som vi hade för ettorna gick bättre :) dansade till "live" musik när dom spelade o sen även till skiva. sen stannade jag o pem kvar o flumma lite kom itne så lånt var väldigt trötta men det kan man förstå började halv nio o dansade till tre sen stannade jag o pem i 2 h . men dagen blev bättre än förväntat :))

sen givk jag svettig o mötte min syster vid solariumet så solade vi jag sola bara 10 minuter endast för jag börjat fjälla o vill att min bränna från spanien ska hålla ett tag till ! sen va det hem till henne ut o gå med voffsingarna sen hem till oss äta lite o sånt. skulle bränna skiva på hennes data me men den hängde sig oxå jag tror jag döööör? har fan ingen musik på skiva som ja behöver för att göra danser till mitt o emelies projektarbete! PANIK!!! måste försöka lösa det på något sätt .

imorron börjar jag kl 8 , ÅTTTA! aaah upp kl 6 blir det fyfan.. börjar med svenska sen har jag dans men då skulle vi typ ha lite styrka o stretcha är ju rätt stela nu efter sommaren sen har jag fotografisk bild för första gången, ska bli kul :) men slutar 16 men hoppas på att få sluta tidigare i med nu första dagarna borde man få göra det tycker man ju haha..

skriver mer imorron orkar inte nu .. sov gott ! pussen <3


image179

jag förra veckan i åhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0