Aj aj !

hej !

igår opererades jag hos tandläkaren, tog väck bandet under tungan . var helt bedövad så kännde ingeting . men när bedvöningen gick väck aaaaaaj va ont . sov typ helaaaa dagen igår. men det känns helt sjukt att jag kan dra ut den mkt längre o sånna saker :P  fick antagligen urinvägsinfektion igår me så mamma hade pencillin hemma som tur var.

alla är typ på stranden utom mej aaah vill me men känner mig inte helt kry för det. får väl se vad jag orkar göra idag.

imorron börjar skolan iafl, kul ? naaaaaaaaaaaj..
kollade mitt schema innan inte för jag fattar så mkt o så men tydligen ska ja ha dans 7 ggr i veckan ? kan det stämma, I dont know?

börjar inte förrens kl 13 så det är ju skönt o då går man väl 1-2 h så ändå soft! kan inte fatta alla lilla jag ska börja i 3 an!!!! känns både roligt men ändå läskigt!

efter skolan hade jag tänkt att gå på stan o shoppa lite danslinnen o kanske skor elr nått..
just fan hittar inte mina balett skor :S aaah.. måste leta!

I söndes kväll så var jag, tess, paulina, samme, hjalle, erik, conny på bryggan dom badade dock inte jag haha skyllde på att jag var förkyld haha men dte va jag faktiskt ! så spela vi lite frisbee o åt glass elr jag paulina o tess gjorde det !


här är lite bilder : 
 
        

 

har fler bilder men den cpar sig nu så kan inte ladda upp fler ni får nya er med dessa!

fler costa brava bilder har jag me lovat det tar vi sen idag :) kommnetera gärna blir mkt roligare då !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0